Yleistä

tracker.fi ja sen aliverkkotunnukset ovat Natlink Oy:n omien tuotteiden, tai niihin liittyvien tai niitä täydentävien tuotteiden ja palveluiden verkkokauppa. Natlink Oy:n verkkokaupan kotimaa on Suomi. Tämä voi tarkoittaa sitä, että maksuasi voidaan käsitellä ulkomaisena maksutapahtumana. 

Natlink Oy   

Takatie 6   

90440 Kempele, Suomi 

Yritystunnus: FI04205273   

info@natlink.fi    

Käytämme maksupalvelun tarjoajana (check-out) Klarnaa, joka tarjoaa turvallisia ja luotettavia maksuja. https://www.klarna.com Nämä ehdot koskevat Natlink Oy:n (ALV-numero: FI04205273) toimitusehtoja. Tältä sivulta voit saada tietoa esimerkiksi toimitustavoista, kuljetushinnoista, asiakaspalautuksista ja maksutavoista verkkokaupassa.  

Hinnoittelu 

Kaikki verkkosivustolla näytetyt hinnat sisältävät lähtökohtaisesti kulloinkin voimassa olevan Suomen arvonlisäveron (ALV). Hinnat ilmoitetaan euroissa (€), ellei toisin mainita. 

Valuutta ja arvonlisäveron määrä ilmoitetaan ostoskorissa sen jälkeen, kun käyttäjä on antanut toimitus- ja laskutusosoitteensa. 

Natlink Oy pidättää oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, jos tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä. Natlink Oy pidättää oikeuden muuttaa hintoja ja ehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot tilatessaan. 

Euroopan unionin (EU) ulkopuolella fyysisistä tuotteista maksettava arvonlisävero on 0 %, ja asiakas maksaa paikalliset verot paikallisille viranomaisille. Arvonlisävero poistetaan ostoskorista sen jälkeen, kun asiakas on antanut edellä mainituissa maissa sijaitsevan laskutus-/toimitusosoitteen.   

Ennen oston suorittamista suosittelemme, että otat yhteyttä paikalliseen tulliviranomaiseen määrittääksesi maahantuontihinnan, sillä joissakin maissa voi olla raja-arvoja, joiden puitteissa tuontiveroja tai tullimaksuja ei tarvitse maksaa.  

Jos tilaat tuotteita toimitettavaksi toiselle henkilölle, varmista, että tämä on tietoinen siitä, että hän on vastuussa näistä lisämaksuista. Natlink Oy:llä ei ole määräysvaltaa tällaisiin lisämaksuihin, eikä se voi ennustaa niiden suuruutta. Tämän vuoksi Natlink Oy ei voi tarjota apua tällaisiin maksuihin liittyen. Suosittelemme, että tarkistat kyseessä olevaan toimitusmaahan sovellettavat tuontimaksut ennen sinne toimitettavien tuotteiden tilaamista. 

Sähköisesti toimitettavat tuotteet ja palvelut 

Sähköisesti toimitetut palvelut, kuten sovellusten ja SIM-korttien palvelutilaukset, katsotaan digitaalisiksi palveluiksi, ja ne ovat sen maan arvonlisäveron alaisia, missä kuluttajan kotipaikka sijaitsee. Paikallinen arvonlisävero lasketaan tuotteen hintaan automaattisesti ostoskorissa, kun toimitus- /laskutusosoite on annettu. 

Lisenssit/palvelutilaukset, SIM-korttien palvelutilaukset ja ohjelmistojen lisäpalvelut toimitetaan asiakkaalle aina digitaalisesti, ja digitaalisen tuotteen toimitustapa ilmoitetaan aina kyseisen tuotteen tuotekuvauksessa. Sovellukseen liittyvän tilauksen kytkeminen edellyttää, että asiakkaalla on olemassa oleva käyttäjätili Tracker-sovelluksessa ja että käyttäjätilin lisenssiavain on syötetty oikein tilauksen yhteydessä. Maksun jälkeen tilaus liitetään automaattisesti sovellukseen asiakkaan käyttäjätilille. 

Klarna payments   Matkahuolto   Posti Oyj   Postnord Ab


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika riippuu ostetun tuotteen varastomäärästä sekä valitusta toimitustavasta.  Normaalisti tilauksen käsittely alkaa ensimmäisenä arkipäivänä sen jälkeen, kun tilaus on onnistuneesti vastaanotettu, ja toimitusaika on 1–3 arkipäivää. Toimitusaika on ilmoitettu kunkin tuotteen tuotekortilla. Maksu- ja toimitustapoja koskevat ehdot löytyvät tältä sivulta kohdasta Toimitustavat ja Maksutavat. Ilmoitetut toimitusajat ovat arvioita eivätkä sido myyjää. Natlink Oy ei vastaa vahingoista ja/tai ylimääräisistä kustannuksista, joita toimituksen viivästyminen aiheuttaa asiakkaalle. 

Räätälöityjen ja mittatilaustyönä valmistettujen tuotteiden toimitusaika voi olla huomattavasti pidempi. Tämä toimitusaika ilmoitetaan tuotesivulla erikseen. 


Toimitustavat

Natlink Oy toimittaa tilatut tuotteet seuraavien toimittajien kautta: PostNord, Suomen Posti, UPS, Db Schrenker, Suomen Matkahuolto. Kunkin toimitustavan kohdalla näet myös toimitusajan ja hinnan. Valittavissa olevat toimitustavat voivat vaihdella tuotteesta ja maasta riippuen, johon tilaus lähetetään. Tietylle tilaukselle käytettävissä olevat toimitustavat näkyvät ostoskorissa ja toimituskulut lasketaan automaattisesti. 

Jos jotakin tilatuista tuotteista ei ole varastossa, odotamme puuttuvaa tuotetta ja toimitamme kaikki tuotteet samaan aikaan, kun tilaus on kokonaisuudessaan valmis toimitettavaksi. 

 

 Maksutavat

Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle. Varaamme tuotteita maksamattomalle tilaukselle enintään 60 minuutin ajan, minkä jälkeen tuotteet ovat kenen tahansa ostettavissa.

Osa maksutavoista voi edellyttää rekisteröitymistä Natlink Oy:n tai kolmannen osapuolen asiakasrekisteriin. Ulkopuolisten palveluntarjoajien käyttöehdot löytyvät kunkin palveluntarjoajan omilta sivuilta.

Klarna

Maksupalvelutarjoaja:

Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Klarna Bank AB

www.klarna.com/fi

Lasku/osamaksu:

Voit tilata tuotteet myös laskulla tai osamaksulla. Maksuvaihtoehdon tarjoaa Klarna Bank AB. Löydät lisätietoja laskulla ja osamaksulla maksamisesta www.klarna.com/fi

Yritykset ja yhteisöt:Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla.


Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Mikäli sovitat tuotetta koiralle, olethan huolellinen, että tuotteeseen ei synny sovituksesta tahroja ja siistit siihen mahdollisesti tarttuneet karvat. Tuotetta saa sovittaa vain sisätiloissa. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin Natlink Oy varaa itselleen oikeuden veloittaa aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi. Laitteen (Koiratutka, GPS-paikannin) käyttäminen koiran kaulassa tai laitteen lisääminen mobiilisovellukseen ja tuotteen aktivointi luetaan sellaiseksi käyttämiseksi, ettei palautusoikeus ole enää voimassa.

Digitaalisilla käyttöönotetuilla tuotteilla, kuten ohjelmistot, ohjelmistojen lisäpalvelut ja muut vastaavat tuotteet ei ole palautus eikä vaihto-oikeutta.

Mikäli asiakas on tilausta tehdessään antanut yrityksen nimen, katsotaan, että tavara tilataan yritykselle, eikä normaali kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ole voimassa.

Palauttaminen onnistuu kätevimmin Matkahuollon toimipisteessä asiakaspalautuksena (asiakaspalautusnumero: 9514285). Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn. Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.