Gör en serviceförfrågan till din Ultracom eller Tracker enhet, genom att fylla in fälten nedan. Du får mer detaljerade instruktioner via e-post, om leveransen av enheten.
Välj land: FinlandSverigeTyskland
Modell: TrackerBurrel
Modell: ActiveAviusArtemisBarkG10iG500G1000NovusR10 Inbyggd antennR10 Extern antennR10i IoTR10 HybridR10i Hybrid IoTSupra
Modell: Edge HDS378-S12 HD+SMS IIIS378 S12 HD+SMS PROS688 S22WA BlackS688 S22WA Brown
Enhets ID, Utdelningsnamn eller telefonnr.
Ägarens telefonnummer:
Produktens serienummer:
Jag har köpt produkten: VäljaInom 24 månaderÖver 24 månader sen
Ultracom och Tracker lokaliseringsprodukter har två års garanti (externa antenner har ett års garanti). Garantin täcker material- och produktionsfel men inte fel som har uppkommit från normalt slitage eller olyckor. Garantins giltighet bevisar man med kvittot eller kopian av denna.
Bifoga bildkopia av kvittot eller instruktionsmanualen vilket innehåller säljarens stämpel av inköpsdagen. Alternativt kan kvittot sändas med enheten.
Bifoga kvitto:
Klarna
Klarna (delbetalning, faktura, kontogirering, kreditkort eller bankkort). Du kommer att få betalningsinstruktioner via SMS när service är klar.
Fyll in kontaktinformation. Enheten sänds tillbaka till den givna adressen:
Förnamn
Efternamn
Företag
Gatuadress
Postnummer
Ort
E-Postadress
Verifiera e-postadress
Telefonnummer inkl. Landsnummer
Problembeskrivning och tiden när problemet uppstått:
Jag godkänner att min enhet kan komma att bytas ut till en ny eller fabriksrenoverad enhet.
Kontrollera att uppgifterna är rätt. Uppgifterna kan inte rättas i efterhand. När du är färdig, tryck på skicka-knappen och du får leveransuppgifterna skickade till angiven e-mail.
Om e-mailen inte kommer fram inom cirka 10 minuter, kolla skräppostmappen. Tack för att du har kontakt oss.
Privacy Policy
Natlink Oy Takatie 6 90440 Kempele, Finland