Gör en serviceförfrågan till din Ultracom eller Tracker enhet, genom att fylla in fälten nedan. Du får mer detaljerade instruktioner via e-post, om leveransen av enheten.
Välj land: FinlandSverigeTyskland
Modell: —Please choose an option—Ultracom Hund-GPS 2011-Ultracom NovusUltracom AviusUltracom R10 Inbyggd antennUltracom R10 Extern antennUltracom R10i IoTUltracom R10 HybridUltracom R10i Hybrid IoTTracker G10iTracker G500Tracker G1000Tracker SupraTracker ArtemisTracker ActiveB-Bark
Enhets ID, Utdelningsnamn eller telefonnr.
Ägarens telefonnummer:
Produktens serienummer:
Jag har köpt produkten: —Please choose an option—Inom 24 månaderÖver 24 månader sen
Ultracom och Tracker Ultracom lokaliseringsprodukter har två års garanti (externa antenner har ett års garanti). Garantin täcker material- och produktionsfel men inte fel som har uppkommit från normalt slitage eller olyckor. Garantins giltighet bevisar man med kvittot eller kopian av denna.
Bifoga bildkopia av kvittot eller instruktionsmanualen vilket innehåller säljarens stämpel av inköpsdagen. Alternativt kan kvittot sändas med enheten.
Bifoga kvitto:
—Please choose an option—Klarna
—Please choose an option—Klarna (delbetalning, faktura, kontogirering, kreditkort eller bankkort). Du kommer att få betalningsinstruktioner via SMS när service är klar.
Fyll in kontaktinformation. Enheten sänds tillbaka till den givna adressen:
Förnamn
Efternamn
Företag
Gatuadress
Postnummer
Ort
E-Postadress
Verifiera e-postadress
Telefonnummer inkl. Landsnummer
Problembeskrivning och tiden när problemet uppstått:
Kontrollera att uppgifterna är rätt. Uppgifterna kan inte rättas i efterhand. När du är färdig, tryck på skicka-knappen och du får leveransuppgifterna skickade till angiven e-mail.
Om e-mailen inte kommer fram inom cirka 10 minuter, kolla skräppostmappen. Tack för att du har kontakt oss.